template

Monday, January 3, 2011

9 bulan ???

Assalamualaikum..
The academic term of IPTs (IPTA & IPTS) will start in September

instead of July now. Reason:

1. Give more time for SPM leavers to decide (the ministry says

outstanding students are going to foreign universities because of

this. We thought outstanding students always knew what they

wanted)

2. To attract foreign students ...(July intake d
oes not align with

summer break semester abroad.

source:afterschool.my



dah dgr dah desas-desus ni sbnarnya..tak sangka BETUL ! adoiiii...tanam banyak lagi anggur la aku kt umah ni..
adehh..apa la aku nak buat dalam masa 9 bulan ni?penin2..
1- lesen keta [ otw dah ]
2-sambung kursus bi [ yg ni cm malas nak pi ]
3-kerja ? [ haha..tatau nak kerja apa ]

hmm..apa2 pn..dah masuk alam baru ni [ cewah,konon dah besar .. besar ke? ] ,
kena pandai fikir buat keputusan dah,,tapi,masalahnya diri aku ni bukan reti sgt buat keputusan, [ kena blaja la sis, klo x,xleh hidup ]..betul jugak tuh..hmm..belajar...belajar..

" belajar dari buaian hingga ke liang lahad ! bukan takat lepas sekolah menengah jer ! "

p/s aku rindu maktab mahmud .. aku rindu ..lepas ni, nak belajar agama, SENDIRI ! dah xdak sapa nak tolong suap ! hmm.. aku rindu ..

No comments: