template

Saturday, July 18, 2009

penatnya~

Assalamualaikum..

sungguh..aku penat sgt ari ni..
sehari g seminar mengenali potensi diri tu..
ntah pa bnda aku dpat..wallahu`alam..
leh taw rahsia tarikh lahir je kot...
huhuhu..tu je..
sehari aku kt dewan insaniah td..
penat gler..
tp,yg lawaknya..
makcik2,pakcik pun pndai ek lagu WONDERPETS tu..
famousnya..tu tara semua da profesion yg hebat..hahhaaaha..
what so ever laaa..
apa yg penting?KERJASAMA!!
mmg pntng pun!

p/s lantakla bahasakan diri pa pun..sama je kan..mmbawa mksud yg satu
ana=saya=aku..huhuuh..belasah jaa..aku penat!!

3 comments:

sc4ab said...

hrap..enti dpat trima tguran ana ni lah ya..InsyaAllah
cba biasakn dri...wlupn pnat mna skali pn...fkir..ujianny Allah..
byangkn Nabi,pra sohabat...perang dlm keadaan brpuasa...
panass...pdg psir
luka sana sini...cedera...
trpotong tgn...
pnah sna sni...
Allah...Allah....
hbatny mreka
harap..enti faham..InsyaAllah
sma2 kita brubah...InsyaAllah

nf_diana said...

thnx for the advice..
insya-Allah,sama2 kita berubah..
insya-Allah..
sama2 kita ambik pengajaran dr kisah para sahabat dulu..

thn x lot..

sc4ab said...

Afwan lak