template

Friday, December 31, 2010

a new year ...

Assalamualaikum..

tahun baru datang lagi..
umur bertambah ea?
huhu..amalan xbopa nak cukup..
berangan ja lebih ni..
aduss!!

tahun baru ni,
byk azam dlm hati ni,
itu nak buat,ini nak buat
mampu ke ak nk wat?

apa aku nak buat ?
1-aku nak hidupkan balek blog ni
2-tp,sblm tu ak nak make sure diri aku ni dipersiapkan dgn ilmu2 agama,biar tersemat dlam jiwa,hati,sanubari..aku tanak macam dulu..macam hipo(KRIT) sket..tah laa..
3-aku nak juga kurangkan ........................ (biar la rahsia,tapi aku tetap nak buat!i-Allah )
4-lain2,ada lagi ni..tp nanti2 la..aku nak biarkan yang ni dulu tercapai :)

haha..saja aku lepas perasaan kt sini,sebab aku tau sapa nak baca blog aku ni?haha
nampak gaya cam tulis diari,luahan perasaan..
sapa2 yang baca ni,ampa anggap ja la luahan perasaan sorg gadis yg baru tamat SPM yg tatau g hala tuju hdup dy kot mana..
tadak bnda dah kot nk ngarut..ok..nnti2 ak updet len..

1 comment:

syafiqah fiqq said...

kurangkan apa tu?? hehe
curious la..haha