template

Wednesday, December 30, 2009

السلام عليكم...


ermm..nak buka sekolah dah ni..

mcm mana persediaan semua?dh ready dah?

kedah,t`ganu dan qlate akan mula ahad depan,3hb Jan..lain2 4hb Jan,isnin..

erm..tahun depan dah nak SPM..takut sangat..silibis form 4 cm xkampoi g pn..

mpa pnya cmna?ok?ko?huh,,

apa2 pn,masih ada masa..walaupn xbyak..

BETTER LATE THAN NEVER,,ryte?

erm..tahun depan,,

smramm aka sijil menengah rendah agama maktab mahmud akn diulang semula..

3 madah yg BOCOR teruk!tafsir,tauhid dan tarikh islam..

dan yg lagi2 TERUK,,

kelas ROMBAK thn depan...

honestly,sedih sangat..

kami satu kelas dah mcm adik beradik..

xprnh rsa seerat cmtu sebelum ni..

betull..xtipu..

jadi dgn rombakan ni,rsa sedih sgt..

ntah la..kenapa tahun kami jadi cmni..

kenapa?kenapa?kenapa?

ntah la sapa yg ley jawab pertanyaan ni..

kawan2,ketahuilah..

aku rindu mpa..

segala kenangan dalam kelas tu,tetap dlm ingtkan kita semua..

pahit, manis sama2 kita hadapi..

tahun 2009, mcm2 kenangan da..

xlama g 2010 bakal munculkan diri..

azam mpa??hmm..

azam thn lepas dh capai blom?haaa...jgn hangat2 tahi ayam je..

to all SPM 2010 candidate,xspecially,MMAS dan AL-RAZIAN!

jom gempakkan maahad ngan result kita!!!

sama2 kita doakan kejayaan kita bersama..amin~~~

2 comments:

misrymistry said...

knp cam chaos je ..rombak la, ulang test la..
pa2 pown,selamat kembali ke skolah .. dah tak lama ,stahun je lg kt maahad tu...tup2 nnt ,dah habis SPM

nf_diana said...

entah la kak mah..
spm??huhu..
takottt~~
thnx ya kak mah..